Backstreet Boys – Let’s have a party

.

.

.

.

.

.

.

.

Let’s have a party (2x)

Everybody

Let’s have a party

.

But all I wanna know is where the party at

.

I’ve been watchin you

You’ve been watchin me

Let’s stop playin’ games girl

Come and dance with me

Don’t you hear the music

Don’t you feel the groove

Yeah

Come on girl

Get on the floor

I wanna dance with you

.

But all I wanna know is where the party at

.

Let’s have a party

Everybody

Throw your hands up in the air

Let’s have a party

I like the way you swing it

Everybody

Girl you know

Mmmmm

You’re lookin good

Let’s have a party

Girl you gotta work that body

.

Girl I must be dreamin

To have a night like this

Holding hands

Being close

Sharin our first kiss

You really blow my mind

Can’t believe it’s true

I’ve been waiting all along

To get a girl like you

.

Bridge:

Let’s have a party

(Shake it baby, shake it)

We’re movin to the groove yeah

Let’s have a party

All the fellas and the hunnies

Get on the floor

Everybody

Cuz we’re gonna have a party

Let’s have a party

So everybody enjoy yourself with me

.

Rap:

Welcome everybody

To the party

Don’t forget the hunnies

The mad fun has just begun at the party yo!

Give a call or beep her

Make sure your girl ain’t creepin

It’s time to get it on

The dance floor

You want more than what you came here for

I see you lookin at me

Across the dance floor

I wish for that sweet little kiss

Don’t be no Cinderella

And go *poof* after midnight

.

Let’s have a party

I like

Everybody

Let’s have a party

Throw your hands up

Everybody

Girl you know

Mmmm

(You’re lookin good)

I like the way you swing

Yeah

We’re movin to the groove

Yeah

Everybody

Throw your hands up

Cuz we’re gonna have a party

So enjoy yourself with me (repeat fading out)

.

.

Click on the link below to see the video on youtube:

Backstreet Boys * Let’s have a party * Music Video

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: