Matchbox 20 – Push

She said I don’t know if I’ve ever been good enough.

I’m a little bit rusty, and I think my head is caving in,

And I don’t know if I’ve ever been really loved,

By a hand that’s touched me,

And I feel like something’s gonna give,

And I’m a little bit angry.

Well, this ain’t over, no, not here,

Not while I still need you around.

You don’t owe me, we might change,

Yeah, we just might feel good.

(chorus)

I wanna push you around,

Well, I will,

Well, I will,

I wanna push you down,

Well, I will,

Well, I will,

I wanna take you for granted,

I wanna take you for granted,

Yeah, yeah, well, I will.

She said I don’t know why you ever would lie to me,

Like I’m a little untrusting,

When I think that the truth is gonna hurt ya,

And I don’t know why you couldn’t just stay with me.

You couldn’t stand to be near me,

When my face don’t seem to want to shine,

‘Cause it’s a little bit dirty.

Well, don’t just stand there, say nice things to me,

‘Cause I’ve been cheated, I’ve been wronged,

And you, you don’t know me,

Yeah, well, I can’t change.

I won’t do anything at all.

(chorus)

Oh, but don’t bowl me over.

Just wait a minute, well, it kinda fell apart,

Things get so crazy, crazy.

Don’t rush this baby, don’t rush this baby, baby!

(chorus)

Click here to view the video on youtube

i love this song damn much!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: